środa, 23 stycznia 2013

Kolejna blogowa zabawa :)



Za zaproszenie dziękuję Pani B.

Zasady zabawy są następujące:
-podziękować nominującemu na blogu
-pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu
-ujawnić 7 faktów na temat własnej osoby
-nominować 15 blogów i poinformować o tym ich autorów.


Siedem zołzowych "tajemnic":
1. Gdy miałam 10 lat, to złamałam prawą rękę, bo walczyłam o swoje sanki, które chciało mi zabrać paru osiłków z 8 klasy. Sanek nie oddałam, ale ręka poszła w gips.
2. Nie lubię, albo raczej nie mam nawet odwagi próbować owoców morza.
3. Panicznie boję się pająków, karaluchów i wszelkiego tego typu robactwa.
4. Mam szlacheckie pochodzenie.
5. Nie lubię typowo babskich zakupów, czyli szukanie ciuchów, butów itp. Za to godzinami mogłabym chodzić między regałami w księgarni.
6. Należę do rocznika, który jako ostatni przeszedł ośmioklasowy system podstawówki (uff ;) )
7. Miewam prorocze sny, które zwykle niestety dotyczą przykrych zdarzeń.

Nominować nikogo nie nominuję, bo wiem, że jedni lubią takie zabawy, inni ich nie trawią wcale. Dlatego kto chce niech się bawi :)

2 komentarze:

  1. ej,ja tu widzę cztery tajemnice,a gdzie reszta? ;) / Jagodowa Mama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam problem przy publikowaniu posta i jak widać część wcięło, ale już to naprawiłam :)

      Usuń