wtorek, 29 stycznia 2013

Smerf Maruda

Nie cierrrrrrrpię takiej pogody!

Kiedy zwały śniegu przemieniają się w kupę szarej, brudnej brei, przez co świat staje się szary, jak sprane majty.

Kiedy wyłaniają się spod śniegu psie niespodzianki (bo przecież dla większości rodaków to za trudne posprzątać po swoim pupilu) i droga chodnikiem jest prawie jak spacer sapera przez pole minowe.

Kiedy kierowcy nie patrzą na pieszych i jadą ulicą pełną brei na złamanie karku, robiąc z przechodniów dalmatyńczyki w brejowe łatki.

Nie cierrrrrrpię!

Gdzie poszłaś porządna Zimo?! Gdzie jesteś Dziadku Mrozie?! Wracać mi tu i to zaraz!!!

Na pocieszenie Smerf Maruda robi burżujski obiad.


9 komentarzy:

  1. jakaż cudna gra słów! czytam i się zachwycam! co tam, że pogoda nie dopisuje, te słowa są jak balsam na mą duszę - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba Igorowi powiedzieć,żeby zwracał uwagę na grę słów jak marudzę, to może też dostrzeże w nim balsamiczne działanie ;)

      Usuń
  2. Zabrzmiało tak jakby śnieg na chwilę zamydlił nam oczy, a teraz wraca widok wielkiego g..:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak miało brzmieć, bo przecież tak właśnie było. Stanowczo za krótko prawdziwa zimowa aura trwała. Powinno być tak przynajmniej 2 miechy! I teraz serio jest wielkie g... Ani to zima, ani wiosna...Nie cierrrpię! :P

      Usuń
  3. Całą zimę nie narzekałam na pogodę. Mniej wychodziłam z wiadomych względów. Dziś wyszłam i wróciłam zmoknieta i zła...po coś pada, bo kałuże, bo samochody brrrrrr...woda płynie po osiedlu praktycznie ....wrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. kichowa ta pogoda jak nic.. jedne buty przemoczyłam, później zmarzłam do szpiku kości.. a na koniec się okazało, że syn znów kran w nosie odkręcił i musiałam z nim stać w kolejce po nową Fridę, bo do starej napluł i wyhodował w niej pleśń..

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny Smerfie Marudo! Podłączam się do tych niezwykle dobrancyh słów:) takiej pogody nie lubie bo uchlapana po same uda (jakos tak dziwnie chodzę hehe). Już wolałam ten czysciutki snieg!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio najczęściej wypowiadam właśnie te zdanie "nie cierpię takiej pogody!" :/
    Już wolę siarrrczysty mróz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zima ze białym śnieżkiem i mrozikiem jest cool, a ta breja jest paskudna, jeszcze należy dodać, że przez zalegające hałdy śniegu nie ma gdzie zaparkować. Nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń